čtvrtek 4. června 2015

Shopaholik n.1

Léto naštěstí už blíží, venku stoupají teploty nad dvacet stupňů a já jsem si letos dala za cíl, splnit každoroční módní předsevzetí: Rozšířit svůj šatník o šaty a sukně.
Každý rok jsem se o to marně pokoušela kupováním kousků, které mi po dvou sezónách stejně nejsou nebo s nimi nejsem spokojená. To je ještě ta lepší možnost, nejhorší možnost, proč nepoužité kousky leží v mém šatníku je, že už mi nesedí stylem a necítím se v nich.
Přesně s tímhle se potýkám už pár roků.
Letos tomu házím křížem a k mému úspěchu už v mém šatníků pár frekvečních kousků ční.

Mám koníček. Možná trochu neobvyklý, ale rozhodně není překvapující. V nakupující euforii často chodím po obchodech a dělám si jakýsi "přehled". To ale není všechno, má nejoblíbenější část je ta, kdy popadnu všechny kousky, které mi padly do oka a utíkám si je vyzkoušet do kabinky.

Už nikdy nekupuji nové kousky bez vyzkoušení, jednak se ušetřím nechtěného střihu na mé postavě předem a někdy si zpětně při vyzkoušení uvědomím, že se mi ta věc vlastně nelíbí a že ji ani nemám k čemu nosit.

A co jsem zkoušela tentokrát? Mým útočištěm se stalo liberecké H&M, kde se již na regálech a pultech objevily kousek z letní kolekce.

La isla bonita, outfit no.1
Proč jsem pojmenovala tenhle outfit právě "La isla bonita" ? Asi jsem v poslední době propadla opět starým rádiovým peckám.
Miluju crop-topy, miluju jednoduchá trika. Není nic k dodání.(A bylo ve slevě)
High waist jeans jsem si velmi oblíbila a hodně uvažovala o koupi, styl 90' - 80' zrovna prodělává jakousi reinkarnaci u mne ve skříni. Vyhrnuté nohavice jsou také velkým bodem, protože už jinak prakticky kalhoty ani nenosím. Vliv italské módy, řekla bych.

July's romantico, outfit no.2
Maxi sukně, ano prosím, dodejte mi jich, co nejvíc máte a s jakýmikoliv vzory.
Miluji tuhle kombinaci high-waist, croptops a nemůžu si pomoci. Jednak se tím dobře dají zakrýt vlastní nedostatku a naopak pozdvihnout přednosti.
Na téhle kombinaci se mi líbí ta ženskost, která v mém šatníku rozhodně chybí.

Femme Fatale, outfit no.3
Jedny černé šaty, prosím! Dlouho, dlouho po takových koukám a když jsem je konečně našla vzpomněla jsem si, že podobně doma mám. (Proto jistě budu chystat výkup mých starších kousků)
Tenhle střih šatů mi přijde velmi romantický, ležérní ale elegantní zároveň. Doplnit tyto šaty o správné doplňky a můžete vyrazit  večer do coctail baru stejně jako na denní procházku po městě.

A co vy? Už si také děláte zálusk na letní osvěžení vašich poliček a skříní? Líbí se vám nějaký kousek z mého výběru? Co byste naopak vůbec nenosili?

S úsměvem
E.

Žádné komentáře:

Okomentovat